30 de zile drept de retur

Dacă un produs achiziționat de la Vaio nu te mulțumește 100%, îl poți returna gratuit în 30 de zile* calendaristice de la momentul livrării/ridicării. Trebuie doar să completezi formularul de retur până cel târziu în a 30-a zi calendaristică de la data livrării/ ridicării și să alegi returnarea produsului în showroom-ul Vaio, sau returul prin curier.

*valabil pentru produsele eligibile, vândute de Vaio

Serviciul Vaio Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților Vaio.

Condiții generale pentru returul produselor vândute de Vaio:

  • Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu contina nici o data cu caracter personal si sa poată fi adus la versiunea inițială de software.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
  • Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate sau dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
  • Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.

Categorii de produse cu condiții speciale de retur

  • Intrerupatoare de sticla, prize cu rama de sticla, becuri, senzori, panpuri fotovoltaice pot fi returnate doar dacă sunt sigilate si nu au fost folosite.

  • Modalități de retur
  • Retur în showroom Vaio Smart Systems

În cazul în care un produs se returnează direct la showroom-ul Vaio și se optează pentru banii înapoi, restutuirea se va face în funcție de modalitatea prin care a fost efectuată plata inițial. Mai multe informații în pagina Termeni și Condiții, art. 6.7

!!! Nu se acceptă la retur in showroom produsele de mari dimensiuni, care necesita conditii speciale de manevrare si depozitare, cum ar fi panourile fotovoltaice.

  • Retur prin curier

În formular ai posibilitatea sa alegi ca returul sa fie preluat de catre curier .

  • Apoi, selectezi una dintre opțiunile de returnare a banilor: ramburs sau voucher pentru o nouă comandă.
  • Dupa inregistrarea cererii, daca ai selectat predarea prin curier, vom trimite curierul sa ridice produsul pe care vrei sa il returnezi.

Limitarea dreptului la retur gratuit in 30 de zile

S.C. VAIO SYSTEMS S.R.L. isi rezerva dreptul de a limita serviciul “Retur gratuit in 30 de zile” in cazul unor retururi repetate, indiferent de tipul produsului returnat. Consumatorul va fi informat printr-o notificare scrisa, apel sau prin posta electronica, atunci cand se constata un comportament incorect.

Dreptul la retragere in 14 zile pentru comert la distanta

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Cerere de retur anulată
Dacă cererea ta de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Te-ai răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul te-a sunat de trei ori, dar nu a reușit să dea de tine.

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj aici sau sună-ne la 0773700130.